سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیلی محکم؛ پاسخ تهدیدات دشمنان ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر تهدید دشمن را با تهدید پاسخ می دهیم و هر کس قصد تجاوز به کشور را داشته باشد، سیلی محکمی از ما خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار فرماندهان سپاه آذربایجان شرقی با وی در بیت افزود: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت در چهار دهه گذشته توطئه های گوناگون آمریکا را خنثی کرده است و اکنون این قدرت را دارد که ترامپ؛ رییس جمهوری خودکامه آمریکا را هم به فهرست روسای جمهور ناکام این کشور بیافزاید .


وی به سخنان مضحک ترامپ در مورد سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: به یقین سپاه بی هیچ هراسی، همانند شهید حججی ها با جان و دل از کیان ایران اسلامی و حریم اهل بیت (ع) دفاع و پاسداری می کند .


وی هدف اصلی دشمنان از ارعاب و تهدید کشورمان را جلوگیری از توسعه دین مبین اسلام در دنیا عنوان کرد و گفت : دشمن غافل است از اینکه با فشار بیشتر، روحیه استقامت و استکبارستیزی در ایرانیان افزایش می یابد از این رو همچون همیشه در پیشبرد اهداف خود ناکام خواهد ماند .


فرمانده سپاه عاشورا هم هدف از این دیدار را تجدید میثاق با آرمان های شهدا و فرماندهی معظم کل قوا اعلام کرد و گفت: پیام آشکار و قاطع ما از این گوشه کشور به دشمنان انقلاب این است که بدانند ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم .


سردار کریمیان افزود: سال هاست چهره به چهره با استکبار جهانی در نبردیم و تجربه انقلاب اسلامی، نبرد با گروهک های منافق، لیبرال ها، میانه رو ها، عافیت طلب ها، محافظه کاران و رژیم بعث عراق را در کارنامه داریم .


وی به سخنان احمقانه ترامپ در مورد سپاه ، انقلاب اسلامی و اقداماتی که می خواهند برای محدود کردن سپاه انجام دهند هم اشاره کرد و گفت: تا وقتی ما پاسداران در میدان حاضریم، احدی نمی تواند به اساس انقلاب و ارزش های آن صدمه بزند و اسرائیل باید هر لحظه از وجود سپاه پاسداران، احساس ناامنی و ترس کند .

انتهای پیام/خ

هر تهدید دشمن را با تهدید پاسخ می دهیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.