سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرب: فدراسیون همکاری های لازم برای اعزام تیم ها را انجام می دهد

مسئول سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون گفت: فدراسیون همکاری های لازم را با تیم برتر مسابقات لیگ بدمینتون که خواهان حضور در مسابقات برون مرزی هستند را انجام می دهد.

عرب مسئول سازمان لیگ بدمینتون کشور در گفت و گو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، در مورد مسابقات لیگ برتر بدمنیتون گفت: مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک بدمینتون کشور به صورت رفت و برگشت در در مرحله مقدماتی برگزار می شود و پس ازآن تیم های برتر در مرحله پایان باز هم به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می روند.

او افزود: هم اکنون مسابقات لیگ برتر در دو گروه 4 و 3 تیمی برگزار می شود و مسابقات دسته یک هم در دو گروه 5 تیمی پیگیری می شود. در مسابقات لیگ از هر کدام از تیم ها 2 تیم صعود می کنند و تیم های صعود کرده و برتر بازی مرحله نیمه نهایی ها را برگزار می کنند.

رئیس سازمان لیگ بدمینتون کشور درباره  تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها گفت: تیم های پراتیک رامیان و دانشگاه آزاد اسلامی توانستند از گروه اول این رقابت ها صعود خود را قطعی کنند و 2 تیم برتر گروه دوم این مسابقات هم همین هفته مشخص می شود.

او درباره جوایز در نظر گرفته شده برای تیم برتر از سوی فدراسیون بیان داشت: فدراسیون مدال ، کاپ و حکمی را به تیم قهرمان می دهد و در صورتی که تیم قهرمان خواهان حضور در تورنومنت خارج از کشوری باشد فدراسیون همکاری های لازم را انجام می دهد.

عرب در پایان و درباره حامیان مالی مسابقات لیگ گفت: تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ هر کدام حامیان مخصوص خود را دارند که از ان ها حمایت های مالی را انجام می دهد.

انتهای پیام /

اظهارات مسئول سازمان لیگ بدمینتون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.