سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری آدم ربایان پس از ۴۸ ساعت توسط پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان از عملیات موفقیت آمیز کاراگاهان پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی پس از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی ۵۵ ساله در زاهدان تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به شناخت کامل کاراگاهان از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.

ملاشاهی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عاملان این آدم ربایی را که دو نفر بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آدم ربایان را که قصد فرار داشتند دستگیر و گروگان را آزاد کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

انتهای پیام/پ

 

دستگیری عوامل آدم ربایی در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.