سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین طرح جامع برای خدمت رسانی به زوار اربعین

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از تدوین طرح جامع برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد و گفت:تلاش همه مسئولان بر بازگشایی مرز خسروی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی جمال نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه بازدید از مرز خسروی و پایانه بین المللی این مرز رسمی گفت : استانهای شهید پرور کرمانشاه ، ایلام و خوزستان برای سفر زائران اربعین و تردد زوار مشخص شده است و از این رو مرزهای سه گانه برای تردد زائران آماده خدمت هستند و تلاش می شود تا مرز خسروی نیز بازگشایی شود.

وی گفت : تلاش های زیادی برای آماده سازی زیرساخت های مرز خسروی صورت گرفت و با برگزاری جلسات مستمر امید است با حل شدن مشکلات آن سوی مرز ، شاهد عبور و تردد زوار از این مرز رسمی باشیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ، از تشکیل ۱۲ کمیته در ستاد اربعین خبر داد و اضافه کرد:در کمیته زیرساخت مباحث مربوط به آب ، برق ، راه ، مخابرات ، خدمات بانکی و امور عمرانی طرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی بیان کرد: تمام برنامه های زیرساختی مربوط به تردد زائران ار مرزهای کشور در سال ۹۸ به اتمام می رسد و طرح جامعی برای خدمت رسانی به زوار در دست اقدام است که به مرور عملیاتی می شود.

به گفته این مقام مسئول ، شهرستان قصرشیرین خاکریز اول دفاع مقدس است و از این رو شایسته بهترین خدمات رسانی است.

 

 

انتهای پیام/د

مرزهای سه گانه برای تردد زائران آماده خدمت هستند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.