سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب شهردار جدید ایذه

غلامحسین اسدی به عنوان شهردار ایذه انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بعدازظهر امروز، دوشنبه آیین تودیع و معارفه شهردار ایذه با حضور جمعی از مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ایذه برگزار شد و انوشیروان بهرامی پس از 22 ماه تلاش ، سکان هدایت شهرداری را به غلامحسین اسدی واگذار کرد.

اسدی پیش از این به عنوان شهردار دهدز مشغول به فعالیت بود و اکنون باید فعالیت خود را برای بهبود وضعیت شهر ایذه آغاز کند.

محسن بیرانوند، فرماندار ایذه در مراسم تودیع و معارفه شهردار ایذه بیان داشت: با انتخابات شورا، امور مردم در خدمات شهری به خود آنها سپرده شده، گرچه با توجه به عمر کوتاه 20 ساله، شوراها هنوز به بلوغ کافی نرسیده اند.

وی تصریح کرد: متأسفانه تاکنون شوراها نگاه بخشی داشته‌اند، بدین صورت که توجه خود را روی چند مساله خاص متمرکز نموده و به سایر امور بی توجه بوده اند، مباحث اجتماعی و مشکلات آن و خدمات شهروندی جز لاینفک وظایف شوراست اما تاکنون بیش تر توجهات به بخش عمرانی بوده است.

بیرانوند از حضور پرشور مردم ایذه پای صندوق‌های رأی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تشکر کرد و افزود: این حضور پرشور مردم، وظیفه شورا را سنگین تر کرده است، شورا باید نگاه فرابخشی به مسائل شهری داشته باشند ، مردم بهترین قاضی برای بررسی عملکرد شوراها هستند.

فرماندار ایذه اذعان داشت: بهرامی در زمان پرالتهابی سکان شهرداری را در دست گرفت و عملکرد نسبتا رضایت بخشی را داشته است و اکنون این وظیفه را به شهردار جدید واگذار کرده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: اسدی به عنوان شهردار جدید باید پرچم خدمت را در دست گرفته و با قدرت بیش تری به کار ادامه دهد.

انتهای پیام/گ

شهردار جدید ایذه انتخاب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.