سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استکبار نمی تواند اتحاد ملت ایران را بر هم بزند

امام جمعه همدان در پیامی مشترک با استاندار به مناسبت فرا رسیدن 13 آبانماه اعلام کردند: هیچ مستکبری نمی تواند اتحاد بین مردم، رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج سواری کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این پیام مشترک، آمده است: انقلاب اسلامی ایران، امروز به عنوان یک تحول بزرگ که نه تنها ایران بلکه جهان را دچار دگرگونی کرد، با شکوه، اقتدار و صلابت راه تعالی و توسعه را می پیماید، از جمله مفاهیمی که انقلاب اسلامی را در جهان مطرح و با استقبال آزادگان جهان مواجه نمود، مفهوم استکبارستیزی و تلاش برای رفع سلطه از مردم ستمدیده دنیاست. ایران اسلامی ثابت کرده که همواره علیه سلطه، در کنار مردم مظلوم حضور دارد و مردم مظلوم فلسطین، عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای مورد ستم در مبارزه با استکبار جهانی، همواره ‌حمایت ایرانیان را‌ در کنار خود داشته‌اند.

در این بیانیه تاکید شده: این اصل مهم انقلاب، دلیلی است تا امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ملت آزاده ایران عصبانی باشد و این عصبانیت در رفتار و گفتار فردی مجنون که با حمایت لابی های صهیونیستی، رئیس جمهوریآمریکا شده، نمایان شود.

این بیانیه می افزاید: ما ملتی هستیم که در دفاع مقدس و در بسیاری از رویدادهای تاریخی ثابت کرده ایم علیه دشمن مستکبر، منسجم و با اتحاد عمل می کنیم و این بار نیز هیچ مستکبری نمی تواند اتحاد بین مردم و رهبری معظم انقلاب و دولت خدمتگزار را بر هم زده و موج سواری کند. ملت بزرگ ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی و قدرت دفاعی خود از هیچ تهدیدی هراس نداشته و هرگز استقلال امروز را با پذیرش سلطه استکبار عوض نخواهد کرد.

امام جمعه و استاندار همدان تاکید کردند: اینک در آستانه 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از اقشار مختلف مردم ظلم ستیز استان بویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان دعوت می کنیم دوشادوش دیگر هموطنان با حضور در این تجمع، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس شهدا و انقلاب اسلامی، تفکیک ناپذیری استکبار ستیزی از اصول انقلاب اسلامی را به نمایش گذارند.

انتهای پیام/ ش.و

بیانیه مشترک امام جمعه همدان و استاندار همدان به مناسبت 13 آبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.