سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ستاد اربعین کشور؛

تلاش می کنیم مرز خسروی برای همیشه جهت تردد زوار باز شود

سخنگوی ستاد اربعین کشور گفت: کماکان رایزنی‌ها را برای بازگشایی مرز خسروی ادامه می‌دهیم، اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهریار حیدری سخنگوی ستاد اربعین کشور با اشاره به ادامه رایزنی‌ها برای بازگشایی مرز خسروی، گفت: رایزنی‌ها فقط به بازگشایی مرز در ایام اربعین محدود نمی‌شود و تلاش ما این است که مرز خسروی برای همیشه جهت تردد زوار عتبات عالیات باز شود.

وی همه چیز در مورد بازگشایی مرز خسروی را منوط به طرف عراقی دانست و عنوان کرد: ما در ایران آمادگی 100 درصدی داریم و سیاست نظام جمهوری اسلامی و دولت این است که از این مرز استفاده شود.

سخنگوی ستاد اربعین کشور یادآوری کرد: نیروهای ایرانی در بخش‌های مختلف مرزبانی، گمرک، گذرنامه  به صورت شبانه ‌روزی در مرز حضور دارند و هر لحظه آماده باز شدن مرز هستند.

سخنگوی ستاد اربعین کشور در ادامه از صدور دو میلیون و 300 هزار روادید برای سفر به عتبات عالیات در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون و 600 هزار نفر نیز برای زیارت ایام اربعین از کشور خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه  حدود 47 درصد خروج از مرز مهران با  ترافیک  سنگین است گفت: با افرادی که بدون مدارک معتبر به مرز مراجعه کنندبرخورد جدی می شود تاکنون حدود 20 هزار نفر که بدون گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه کرده بودند، بازگردانده شده اند.

انتهای پیام/ز

تاکنون20 هزار نفر  بدون گذرنامه بازگردانده شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.