سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین دادستان خاش:

مدیران باید با تعامل و هم اندیشی برای مردم کار کنند

جانشین دادستان خاش گفت: مدیران باید با انجام کار‌های گروهی، تعامل، هم اندیشی و بهره گیری از ظرفیت‌ها برای مردم کار کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، احسان قاضی ناصری جانشین دادستان خاش در بازدید مشترک با شهردار، اعضای شورای شهر و شماری از مسئولان انتظامی خاش از پروژه‌های شهرداری اظهار داشت: این شهر دارای توانمندی‌های ارزشمندی در ابعاد مختلف است و می‌توان در حوزه‌های مختلف آن کار کرد بر این اساس انتظار داریم مدیران با تمام توان و صداقت پای کار باشند.

وی افزود: مشکلات کمبود نیرو، امکانات، تجهیزات و اعتبارات با انجام کار گروهی و تعامل حل می‌شود، اما مدیران باید روحیه جهادی و دلسوز بودن و انجام کار صادقانه برای مردم را در خود تقویت کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های شهردار خاش در مساله انجام کار‌های فرهنگی مانند ایجاد بوستان خانواده و بانوان بیان کرد: با رفع برخی از نواقص و کمبود‌ها می‌توان شهری ایده آل و در شان مردم منطقه ساخت.

جانشین دادستان خاش بهره گرفتن از ظرفیت‌های بوستان تفتان، ایجاد فضا‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی را از نیاز‌های اساسی برای این شهر عنوان کرد.

وی گفت: خانواده‌های خاشی برای تفریح، سرگرمی و گذراندن اوقات خوش به امکانات لازم شهری مناسب و مجهز نیاز دارند که در این رابطه می‌شود از ظرفیت تمام ارگان‌ها با همکاری مردم استفاده کرد.

قاضی ناصری تاکید کرد: جاذبه‌های گردشگری تفتان و ارتفاعات همجوار شهر خاش به این منطقه اعتباری ویژه داده که نیاز است شهرداری با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها مانند بخشداری، اداره ورزش، بهداشت، بسیج، نیروی انتظامی و ... بتواند زمینه خوبی را برای استفاده مردم از امکانات فراهم کند.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش نیز در این بازدید گفت: برای آینده این شهر برنامه‌های خوبی در دست اقدام است.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.


انتهای پیام /ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.