سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ گونه مشکل امنیتی در مرزهای برای تردد زوار وجود ندارد

معاون عملیاتی مرزبانی ناجا گفت: هیچ گونه مشکل امنیتی در مرزهای برای تردد زوار وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ سردار جلال ستاره اظهار کرد : از دیشب که موج بازگشت زائران از کربلای معلی و عتبات عالیات شروع شده و این وضعیت کماکان ادامه دارد و پیش بینی می کنیم تا فردا این روند پرحجم برگشت زوار را خواهیم داشت.

وی افزود : آخرین آماری که از هر سه مرز داشتیم تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به کشور بازگشته اند، به نظر می رسد تا فردا این امر فروکش کند و زوار عزیز به کشور برگردند.

ستاره تاکید کرد: امسال به همت همکاران در مرزبانی و سایر نیروهای انتظامی و همچنین همکاری خود زائران که کاملا با مدارک قانونی وازد مرزها شده بودند، هیچ گونه مشکل امنیتی در این راستا گزارش نشده است.

وی افزود: همچنین زواری که وارد کشور می شوند از برخورد و همکاران ما در عراق و سایر مسولان بسیار راضی بودند و به سلامت و در امنیت به این سفر معنوی رفتند و در امنیت کامل بازگشتند.

معاون عملیاتی مرزبانی ناجا افزود: در خصوص جلوگیری از ازدحام جمعیت بازگشت زائران، سرعت گیت های کشور عراق به طول کامل فعال است و همچنین گیت های گذرنامه جمهوری اسلامی به همین صورت به طوری که کنترل گذرنامه در کمتر از ۵ ثانیه انجام می گیرد و به صورت کاملا روان زائرین به سوی مرز در حال تردد هستند جای هیچ گونه نگرانی در این راستا نیست.

 

انتهای پیام/ه

 

تردد زائران از مرز بین المللی مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.