سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیات دو ومیدانی همدان خبر داد:

اعزام 6 دونده همدانی به اردوی تیم ملی دو ومیدانی به آسیا

دبیر هیات دو ومیدانی همدان گفت: 6 دونده استان به رقابت های قهرمانی آسیای تیم ملی دو ومیدانی کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسعود بنوان دبیر هیات دو ومیدانی همدان گفت: اردوی تدارکاتی برترین های نوجوانان اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان آسیا 2018 و برترین های جوانان اعزامی به مسابقات صحرانوردی و دو ومیدانی قهرمانی آسیا 2018 از عصر امروز با حضور 50 ورزشکار به همراه مربیان خود برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سید امیر زمان پور در ماده 1500 متر، آرش قاسمی در سه هزار متر با مانع، آرمین شاه ملکی در ماده پیاده روی، محمد حاصلی در ماده 800 متر و خانم ها مریم خوش نیت در 800 و 1500 متر و پانتا قلی پور در ماده 1500 متر در این اردوی آماده سازی حضور خواهند داشت.

دبیر هیات دو ومیدانی همدان ادامه داد: در این اردوی آماده سازی، دختران از امروز سه شنبه 23 آبان ماه تا روز دوشنبه هفته آینده 29 آبان ماه و پسران نیز از روز سه شنبه 14 آذرماه تا روز دوشنبه 20 آذر ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران تمرین خواهند داشت.

بنوان تا کید کرد: همچنین محمد مهدی محمدی، فرزاد کلوندی و مسعود بنوان مربیان سازنده دو ومیدانی همدان نیز به اردوی تیم ملی دو ومیدانی نوجوانان و جوانان کشور دعوت شده اند.

همدان جزو چهار استان برتر کشور به شمار می رود و همواره دارای قهرمانان ارزنده در میادین ملی و بین المللی است.

انتهای پیام/ب

دعوت ازتیم ملی دومیدانی در رقابت های آسیایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.