سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم ایلام برای تداوم کمک به زلزله‌زدگان جدی است

امام جمعه ایلام گفت:عزم مسؤولان و مردم استان ایلام برای کمک به استان کرمانشاه جدی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ آیت‌الله محمدنقی لطفی اظهار کرد: روز گذشته به اتفاق مهندس سلیمانی استاندار ایلام به کرمانشاه رفته و بر عزم مسؤولان و مردم استان ایلام برای تداوم کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه تأکید شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: برای اطلاع از وضعیت زلزله‌زدگان مناطق سرپل ذهاب و قصرشیرین به این مناطق سفر کرده و پیش از حضور در مناطق زلزله‌زده در کرمانشاه در نشست با مسؤولان استان کرمانشاه شرکت کردیم.

لطفی با تسلیت این حادثه به خانواده‌های جان باختگان گفت: مردم ایلام و کرمانشاه مشترکات تاریخی باهم دارند، همزبان و هم فرهنگ هستند و سالیان متوالی با هم زندگی کردند، این مصیبت برای مردم ایلام هم بسیار ناگوار و سنگین بود.

وی ادامه داد: در این نشست آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و بازوند استاندار کرمانشاه از حضور مسؤولان استان ایلام و حمایت‌ها و کمک‌های مردم ایلام تقدیر کردند.

لطفی تصریح کرد: همچنین کمک‌های مردم ایلام در اختیار آسیب دیدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه قرار گرفت، تاکنون ده‌ها محموله از کمک‌های مردمی استان ایلام برای زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شده و ارسال این کمک‌ها در روزهای آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ع

عزم  جدی ایلام برای تداوم کمک به زلزله‌زدگان  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.