سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مفتح در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تصویب طرح اصلاح قانون مقابله با حقوق‌های نجومی در کمیسیون برنامه و بودجه

سخنگوی کمیسیون برنامه گفت: طرح اصلاح بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 96 در جلسه امروز بررسی، اصلاح و تصویب شد.

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح نشست امروز صبح کمیسیون متبوع خود گفت: طرح اصلاح بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 96 در جلسه امروز بررسی، اصلاح و تصویب شد.

وی ادامه داد: در بودجه سال 96 متأسفانه به دلیل نبود یک ویرگول در عبارت "در حکم حقوق ثابت باقی بماند" مشکلاتی را به وجود آورده بود که اکنون این ویرگول بعد از کلمه "حقوق" قرار گرفت.

مفتح بیان کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری در سال 88 اجرایی شد و با توجه به اینکه با اعمال این قانون، حقوق برخی کارمندان دولت کاهش پیدا می‌کرد برای آن که آنها متضرر نشوند دولت، یک تفاوت تطبیقی در احکام‌شان آورد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تأکید کرد:‌ تفاوت تطبیقی از همان سال در احکام و بودجه‌های سنواتی تنفیذ و اجرایی شد که امسال به دلیل این ویرگول دچار ایراد شد.

وی در ادامه با اشاره به بررسی بحث اعتبارات مربوط به آبرسانی روستاها هم در این جلسه اظهار کرد:‌ وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه در این نشست جدول توزیع اعتبارات مربوطه را مطرح کردند و قرار شد با توجه به شاخص‌های وزارت نیرو اعتبار استان‌هایی که تاکنون پرداخت نشده بر همان مبنا تا پایان سال اختصاص یابد.

مفتح بیان کرد:‌ نحوه توزیع اعتبارات بند "و" تبصره 6 هم که مربوط به اختصاص 20 درصد از وجوه تبصره دو ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده برای تأمین ماشین آلات خدماتی برای شهرهای زیر 20 هزار نفر بر روستاها هم بود در این جلسه بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: وزارت کشور به عنوان متولی این موضوع جدول اعتبارات این بند را ارائه کرد و اعضا نیز سوالات خود را بیان کردند و قرار شد این وزارتخانه بر اساس این جدول عمل کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.