سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب ۱۲ نمایش منتخب در جشنواره تئاتر بسیج

۱۲ نمایش از گروه‌های منتخب مازندران برای اجرا در جشنواره تئاتر بسیج انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حمیدرضا هراسانی مسئول بسیج هنرمندان مازندران گفت: جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران در دو بخش صحنه‌ای و بچه‌های محله در شهرستان ساری در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ١٢ نمایش از گروه‌های منتخب استان برای اجرا انتخاب شدند، افزود: ٦ نمایش در بخش صحنه‌ای در سالن‌های سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سالن آمفی‌تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری برگزار شد.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران گفت: ٦ نمایش بخش بچه‌های محله در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برگزار شد.

هراسانی افزود: از این ١٢ نمایش سه نمایش از ساری، دو نمایش از بابل، دو نمایش از آمل و یک نمایش از شهر‌های نور، رامسر، تنکابن، نکا و قائم‌شهر است.

علیرضا سعیدی کیاسری دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران با بیان اینکه ۲۷ نمایش برای مرحله بازبینی جشنواره تئاتر بسیج مازندران انتخاب شدند، گفت: هئیت داوران از این تعداد ۷ نمایش را جهت حضور در مرحله نهایی جشنواره انتخاب کردند.

وی افزود: نمایش‌های «زنگار» به کارگردانی محمدجواد رحمانی از ساری، «مشتی پلوری» به کارگردانی سعید شفیعیان از آمل و نمایش «قناسه» به کارگردانی سجاد بحری از تنکابن بصورت مستقیم به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران گفت: نمایش‌های «سوفیای من» به کارگردانی هوشنگ امیدی نژاد از رامسر، «ترانه‌ای برای آیدا» به کارگردانی پرهام اخلاقی از ساری، «حریر» به کارگردانی بهناز دوستی از ساری و «وهم خیال» به کارگردانی هانی خیرالله پور از بابل بطور مشروط و در صورت اصلاح موارد مطرح شده، به جمع آثار مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

جشنواره تئاتر بسیج مازندران از ۳۰ آبان آغاز شد و امروز دوم آذر ماه در ساری به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره تئاتر بسیج در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.