سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار بوشهر:

استفاده مناسبی از ساحل بوشهر نشده است/ آلودگی در نقاط ساحلی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تاکنون استفاده مناسبی از ساحل بوشهر نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر ساجدی صبح شنبه در جلسه ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با دارا بودن ساحل زیبا ولی هنوز نتوانسته‌ایم به صورت مطلوب از این ظرفیت استفاده کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر شاهد آلودگی و عدم رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی بعضی مناطق ساحلی در استان هستم که لازم است دستگاه های اجرایی مرتبط پیگیری و برخورد جدی تری با این مقوله داشته باشند.

وی عنوان کرد: متاسفانه دستگاه‌های مرتبط به جای برخورد و پیگیری جدی براساس وظایف محوله، این موضوع را از گردن خود باز می‌دارند.

ساجدی افزود: مسائلی که به سلامت مردم مرتبط است می بایست بدون ملاحضه و کوتاهی با جدیت دنبال شود، چرا که ما هم در پیشگاه خداوند مسئولیم و باید به آیندگان پاسخگو باشیم.

وی گفت: با توجه به حضور بالای گردشگران در استان بوشهر به ویژه در ایام نوروز و اینکه مهمترین تفریحگاه مردم ساحل است، وضعیت فعلی مناسب نبوده و لازم است کارگروهی متشکل از فرماندار، علوم پزشکی، محیط زیست، آب و فاضلاب شهری و شهرداری در شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم تشکیل و در زمینه شناسایی نقاط سالم ساحل برای ایجاد پلاژ صورت گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: شهرداری می‌بایست بعد از مکان‌یابی نسبت به طرح احداث پلاژ بر اساس استانداردهای روز اقدام کند و به فرمانداری ارائه کند.

ساجدی تاکید کرد: همچنین با کسانی که فاضلاب خانگی خود را به کوچه‌ها رها می‌کنند هشدار لازم داده شود و در راستای احداث شبکه فاضلاب در این مناطق اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/پ

آلودگی در نقاط ساحلی به دلیل استفاده نا مناسب از ساحل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.