سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین مهلت ارسال اثر به نمایشگاه «نوروز در ایران»

مهلت ارسال آثار برای نمایشگاه «نوروز در ایران» امروز به پایان می رسد.

رزا کرباسچی کارشناس مسئول همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه الزهرا (س) در گفتگو با حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص هدف اصلی از برپایی «نوروز در ایران» گفت:  این نمایشگاه با هدف آشنایی مسئولان و مردم کشور روسیه با فرهنگ و هنر ایران اسلامی برگزار می‌شود و شناخت کشورهای خارجی از آداب، رسوم و سنت های رایج مردم ایران در ایام نوروز را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: اولین بار است که دانشگاه الزهرا (س) در این رویداد فرهنگی هنری با سفارت ایران در روسیه همکاری می کند و کلیه هماهنگی های نمایشگاه توسط آقای ملکی رایزن فرهنگی ایران انجام می پذیرد.

 کرباسچی افزود: فراخوان نمایشگاه از ماه های گذشته به دانشجویان و اساتید اعلام و تاکنون تعداد بسیاری آثار در رشته های مختلف تجسمی به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است.

کارشناس مسئول همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه الزهرا (س) ادامه داد: مهلت ارسال آثار برای نمایشگاه «نوروز در ایران» امروز پنجم آذرماه به پایان می‌رسد و سپس آثار برتر توسط مدیران هر گروه معرفی و به سفارت ایران در روسیه ارسال خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه گروهی «نوروز در ایران» مجموعه آثار و دستاوردهای دانشجویان و اساتید دانشکده هنر دانشگاه الزهرا (س) در رشته های تجسمی و صنایع دستی، نوروز سال آینده در شهر مسکو پایتخت کشور روسیه برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.