سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دلیل احتمال وقوع جنگ جهانی سوم؛

کره جنوبی لباس نظامی جدید و پیشرفته‌ای برای سربازانش طراحی می‌کند

ارتش کره جنوبی قصد دارد لباس فرمی کاملا متناسب با جنگ‌های مدرن، برای نظامیان این کشور طراحی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس؛ افزایش تنش‌ها در شبه جزیره کره و جنگ لفظی مداوم میان مقامات آمریکایی و کره شمالی، احتمال وقوع جنگ جهانی سوم را بیش از هر زمان دیگری تقویت کرده است. ارتش کره جنوبی قصد دارد برای کسب آمادگی لازم جهت رویارویی با جنگ جهانی سوم، لباس‌های فرم جدیدی برای نظامیان این کشور طراحی کند که از فناوری‌های روز بهره می‌برد و کاملا متناسب با جنگ‌های مدرن است.

طراحان زبده‌ای برای ارائه مدل جدید لباس فرم نظامیان کره جنوبی انتخاب شده اند و این طراحان تلاش می‌کنند نمونه‌ای ارائه دهند تا توانایی نظامیان را افزایش داده و موجب شهرت و خوش نامی ارتش کره جنوبی نیز شود.

در تهیه این لباس‌های نظامی از جدیدترین فناوری الیاف استفاده می‌شود تا امنیت جانی سربازان را بیش از گذشته تامین کند و قسمت‌های بیشتری از بدن را از آسیب‌های احتمالی دور نگه دارد.

برنامه‌های ارتش کره جنوبی برای کسب آمادگی در برابر جنگ‌های احتمالی به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا گروهی دیگر از متخصصان این کشور در حال مطالعه و پژوهش بر روی وعده‌های غذایی نظامیان هستند و قرار است این طرح تا سال ۲۰۲۱ در تمامی بخش‌های نظامی کشور به اجرا گذاشته شود. وعده‌های غذایی جدید برای سربازان کره جنوبی سبک‌تر هستند تا حمل آن‌ها آسان‌تر باشد، سریع‌تر پخته می‌شود و با ذائقه سربازان جوان همخوانی کامل دارد.

خبر مربوط به آمادگی ارتش کره جنوبی در مقابل یک جنگ تمام عیار نظامی پس از آن منتشر شد که یک منبع ناشناس هفته گذشته مدعی شد کره شمالی به دنبال حمله هسته‌ای به همسایه جنوبی، هنگام برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی در سال ۲۰۱۸ است.

کره جنوبی به طور موقت رزمایش‌های گاه و بی گاه خود را با نظامیان آمریکایی در منطقه متوقف کرده است تا شاید اندکی از حساسیت و تنش‌های موجود در شبه جزیره کره بکاهد.

یک منبع نزدیک به ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد: سئول معتقد است برگزاری رزمایش‌های متعدد با آمریکا موجب خشم «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی، می‌شود.

آمریکا و کره جنوبی به طور معمول در ماه‌های مارس و آوریل یک رزمایش گسترده با حضور ۳۰۰ هزار نیروی نظامی برگزار می‌کنند تا در برابر کره شمالی، آمادگی کسب کنند.

بحران میان آمریکا و کره شمالی پس از انجام ششمین آزمایش هسته‌ای پیونگ یانگ به شکل بی سابقه‌ای افزایش یافت. جنگ لفظی میان دو کشور، نگرانی‌ها درباره وقوع یک جنگ هسته‌ای را در سطح بین الملل افزایش داد.

 

انتهای پیام/

تهیه لباس نظامی جدید سربازان کره جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شهروند
۱۸:۵۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
کره جنوب مورد سو استفاده امریکا و به عنوان سپر آمریکا میشن واقعا این امریکا برای شما چکار کرده که می خواهید همنوعان حود را بکشید
کره شمالی فقط در مقابل زورگویی امریکا مقابله می کند