سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هشت ماه اخیر؛

وقوع جرایم در تنگستان ۱۱ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از کاهش ۱۱ درصدی وقوع جرائم و سرقت‌ها در ۸ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش وقوع جرائم خشن و سرقت، با اقدامات فرهنگی انجام شده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی همچون شوراهای معتمد پلیس و ائمه جمعه و جماعات و تعامل مطلوب با شورای تأمین و دستگاه قضایی شاهد کاهش ۱۱ درصدی وقوع جرائم در ۸ ماهه سال جاری در سطح شهرستان تنگستان بوده‌ایم.

وی بیان کرد: حضور کارشناسان آموزش همگانی، مشاوران و مددکاران اجتماعی در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی و غیر دولتی همراه با ارائه آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی نظیر کنترل خشم، قدرت نه گفتن، افزایش اعتماد به نفس، قدرت حل مسئله و تصمیم گیری باعث شده است تا شاهد کاهش میزان قابل توجه ای از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان باشیم.

این مقام مسئول تاکید داشت: نقش سازنده شهروندان در تعامل با پلیس برای ایجاد امنیت ستودنی است.

رئیس پلیس تنگستان گفت: تیزبینی، هوشیاری و تدبیر پلیس، قدرت عمل را از مجرمان گرفته و همین امر باعث کاهش آسیب‌ها در اجتماع و خانواده شده است.

سهرابی اظهار داشت: تامین امنیت بدون مشارکت مردم میسر نخواهد بود و این فرماندهی در طول شبانه روز آمادگی دریافت گزارش و اطلاعات مردمی شما همشهریان عزیز از طریق دو سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ را دارا بوده و رسیدگی به‌موقع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/پ

کاهش 11 درصدی جرایم تنگسستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.