سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالی فیروزآبادی:

اعضای کمیسیون امنیت ملی بر رسیدن سهم بنیه دفاعی کشور از بودجه به ۷/۵درصد تأکید دارند

اعضای کمیسیون امنیت ملی بر افزایش سهم بودجه دفاعی کشور از بودجه به ۷/۵ درصد در آخرین سال برنامه ششم توسعه تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،کمال دهقانی فیروزآبادی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دیدار اعضای این کمیسیون با امیر سرلشکر موسوی فرمانده و معاونان ارتش گفت: یکی از محورهای این دیدار بررسی موضوعات مربوط به بودجه و اعتبارات ارتش بود و نمایندگان مجلس از نزدیک در جریان امور مرتبط قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حوزه بودجه نیروهای مسلح مانند وزارت دفاع و سایر وزارتخانه ها مانند وزارت اطلاعات و کشور مطابق با برنامه توسعه ششم رسیدگی هایی انجام می دهد.

دهقانی فیروزآبادی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی در این نشست متذکر شدند موضوع تخصیص 5 درصد مبلغ بودجه به تقویت بنیه دفاعی و نیروهای مسلح که در برنامه ششم توسعه ذکر شده و دولت مکلف است این اقدام را طبق قانون انجام داده و در هر سال با اضافه کردن نیم واحد میزان آن را در پایان برنامه به هفت و نیم واحد برسد، مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه گزارش درباره عملکرد ارتش در خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور توسط مسئولان مربوطه خاطرنشان کرد: همچنین در این دیدار رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تلاش‌های نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش و سپاه پاسداران در کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.