سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل سازمان انتقال خون :

اهدا خون ۳۰۰۰ نفر از مردم سیستان و بلوچستان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

مدیرکل سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار نفر از مردم انسان‌دوست استان جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خون اهدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سهیلا خسروی مدیرکل سازمان انتقال خون استان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم انسان‌دوست استان جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و اهدای خون به مراکز انتقال خون سطح استان مراجعه کرده‌اند.

خسروی گفت: از این میان بیش از ۳۰۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند که یک هزار و ۶۰۰ نفر آنان از اهدا‌کنندگان مستمر استان بوده‌اند.

مدیرکل سازمان انتقال خون خاطرنشان کرد: از زمان اطلاع از خبر وقوع زلزله در غرب کشور، ۴ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه سیار انتقال خون در ۴ شهرستان سطح استان برای جمع‌آوری و ارسال خون هم‌استانی‌های عزیز برای زلزله‌زدگان کرمانشاه فعالیت دارند.

از ۲۱ آبان‌ماه تاکنون جمع زیادی از اصحاب رسانه، هنرمندان، کارکنان ادارات، ورزشکاران، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، بسیجیان، نظامیان، بازاریان و سایر اقشار استان به صورت گروهی جهت اهدای خون مراجعه کرده‌اند و این روحیه جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ع

اهدا خون درسیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.