سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهریان فرد خبر داد؛

برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی درباره قدس در ترکیه

سفیر ایران در آنکارا از برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی درباره قدس ٢١ و ٢٢ آذر ماه در استانبول و با حضور کارشناسان ارشد، وزرای خارجه و سران کشورهای عضو خبر داد.

به گزارش گروه حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر ایران در آنکارا در خصوص گفتگو و توافقات انجام شده بین روسای جمهور ایران و ترکیه برای برگزاری نشست سران سازمان همکاری اسلامی به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با تعرض به حریم و ساحت قدس شریف گفت: پیرو گفتگو بین روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، توافق بسیار مناسبی برای برگزاری نشست رهبران و روسای کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در جهت هم افزایی، تحکیم وحدت و اتخاذ تدابیر جامع برای دفاع از اولین قبله مسلمین سرزمین قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در روز‌های ٢١ و ٢٢ آذر در استانبول با حضور کارشناسان ارشد، وزرای خارجه و سپس روسای کشور‌های عضو، مهیا شد.

سفیر ایران در آنکارا افزود: طرح و اقدام آتش افروزانه نشان داد که هر زمان بین مسلمانان جدایی و افتراق باشد دشمن با استفاده از فرصت برای وارد آوردن ضربه کوتاهی نخواهد کرد، بنابراین فرصت پیش رو نشان خواهد داد که مسلمانان و خصوصا رهبران کشور‌های اسلامی با اجماع و همدلی کامل نسبت به موضوع قدس و فلسطین یکپارچه و متحد عمل خواهند کرد، کما اینکه ملت‌های مسلمان در کشور‌های مختلف از همان بدو امر فریاد اعتراض و انزجار خود را نسبت به این اقدام خصمانه، به گوش جهانیان رساندند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قدس ، ترکیه ، احبار سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
ترکیه شعار می دهد ... الان نفت اسرائیل از ترکیه تامین می شود ... همکاری نظامی... اطلاعاتی ... سیاسی قوی میان ترکیه و اسرائیل است لذا سفیر فلان فلان شده منافع ترکیه را پیگیری می کند نه منافع ایران را ..
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
کی برگزار میشه؟