سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار یزد:

اعتبارات دولتی پاسخگوی نیازهای اساسی آموزش و پرورش نیست

فرماندار یزد گفت: اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان یزد از 11 میلیارد تومان به حدود 30 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مصطفی سالاری فرماندار یزد با مهم دانستن نتایج فعالیت های پژوهشی در آینده نظام تعلیم و تربیت گفت: یافته های علمی و پژوهشی می تواند نقاط ضعف احتمالی آموزش و پرورش را برطرف کند.

 سالاری افزود : با اشاره به اجرای طرح های مختلف پژوهشی در آموزش و پرورش افزود: مباحث در نظر گرفته شده در این تحقیق و پژوهش ها باید مبتنی بر ظرفیت ها و محدودیت های آموزش و پرورش شهرستان باشد.

وی اجرایی شدن نتایج این پژوهش ها در آموزش و پرورش را خواستار شد و تصریح کرد: فعالیت های علمی و پژوهشی که موجب رشد بنیه علمی دانش آموزان و تجربه و ارتقاء فعالیت های معلمان می شود باید در اولویت برنامه های آموزش و پرورش باشد.

سالاری با تشریح تلاش های دولت تدبیر و امید برای بهبود اعتبارات آموزش و پرورش یادآور شد: در 2 سال گذشته در توزیع اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان از 11 میلیارد تومان به حدود 30 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری میزان تخصیص ها در اعتبارات تملک دارایی و قانون متوازن نیز نسبت به سال قبل مناسب تر بوده که با برنامه ریزی های صورت گرفته بخش قابل توجهی از مشکلات آموزش و پرورش رفع می شود.

فرماندار یزد اعتبارات دولتی را پاسخگوی نیازهای اساسی آموزش و پرورش ندانست و اظهار داشت: جذب کمک و مشارکت مردم و خیران برای بهبود وضع آموزش و پرورش باید تداوم داشته باشد.

سالاری بر استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها در راستای رفع نواقص و مشکلات مدارس تأکید کرد.
238 هزار دانش آموز در 1800 واحد آموزشی در استان یزد مشغل به تحصیل هستند که حدود نیمی از آنان در مدارس مرکز استان یزد اشتغال به تحصیل دارند.

انتهای پیام/ ی

فعالیت های علمی و پژوهشی اولویت برنامه های آموزش و پرورش باشد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.