سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود حامی مالی مهمترین مشکل ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود زیرساخت‌ها و نبود حامی مالی از مهمترین مشکلات معضلات مهم پیش روی ورزش بانوان این استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محمد تقی علوی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده 30 درصد اعتبارات هیئت‌های ورزشی این استان به ورزش بانوان اختصاص یافت.

وی با تاکید بر اینکه جمایت از بانوان ورزشکار و قهرمانان ملی پوش در این حوزه جزو اولویت‌هایمان است، عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی نسبت به دیده شدن سهم ورزش بانوان حساسیت لازم را داشته باشند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

علوی از افزایش 61 درصدی بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده به تیم‌های ملی خبر داد و افزود: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی اول دی ماه امسال در شهر گچساران با اهدا جوایز نفیس از جمله یک دستگاه خودروی پراید برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ترویج فرهنگ ورزش، رشد و شکوفایی جایگاه ورزش بانوان از اهداف مدیران این اداره کل بوده والبته در مجموع نگاه دولت تدبیر و امید به ورزش بانوان ویژه بوده است.

علوی محیط پاک و سالم و نگاه ویژه به توسعه و شکوفایی ورزش بانوان را از اهداف خود دانست و گفت: تفاهمنامه‌ای با اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و ندامتگاه استان با هدف رشد و شکوفایی ورزش در بین زندانیان به ویژه بانوان منعقد شده است.

انتهای پیام/غ

افزایش 61 درصدی بانوان ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.