سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سربازان وظیفه مدرک مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت می گیرند

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پلیس کارکنان وظیفه را جهت آموزش و فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای کاربردی جهت شرکت در کلاس‌های آموزشی معرفی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ حمید فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار کرد: در لبیک به تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و تاکید سردار فرماندهی محترم ناجا بر مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای و تشکیل قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه، پلیس با تعامل خوب با سازمان فنی و حرفه‌ای ایلام اقدام به اجرای این طرح کرد.

وی افزود: بنابر دستورالعمل قرارگاه مهارت آموزی، پلیس کارکنان وظیفه را جهت آموزش و فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای کاربردی به این سازمان جهت شرکت در کلاس‌های آموزشی معرفی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به فواید و کاربرد این طرح برای آتیه و زندگی شخصی کارکنان وظیفه گفت: کارکنان وظیفه در واحد‌های مختلف پلیس با استعداد‌ها و علائق خود از طریق معاونت آموزش به سازمان فنی حرفه‌ای ایلام معرفی و تحت آموزش قرار گرفته و در پایان برای آن‌ها مدارک و گواهینامه معتبر حرفه‌ای صادر می‌شود.

وی یادآور شد: سربازان وظیفه بنابر نیاز زمانی آموزش، در حین خدمت با برنامه ریزی دقیق به کلاس‌های مربوطه اعزام و بدین ترتیب همراه با انجام خدمت مقدس سربازی موفق به اخذ یک مهارت حرفه‌ای و کاربردی می‌شوند.

فتاحی اضافه کرد: در شروع این طرح تعداد ۲۰ نفر از کارکنان وظیفه پلیس شهرستان ایلام برای فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بصورت رایگان تحت آموزش زیر نظر اساتید مجرب سازمان فنی حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: کلاس‌های آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در رشته‌های مختلف بنابر استعداد و علاقه‌ی سربازان در رشته‌های برق، تاسیسات، نجاری، نقاشی ساختمان، آرایشگری، گچ کاری و... برگزار است.

وی در پایان گفت: سربازان وظیفه سرمایه‌های آینده مملکت در پایان خدمت خود با یک مهارت حرفه‌ای کاربردی با گواهینامه معتبر وارد جامعه شده و برای اشتغال و تشکیل خانواده و کمک به پویایی و پیشرفت جامعه آمادگی کامل خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به سربازان وظیفه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.