سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه؛

پژوهشگران برتر شهرستان تنگستان تجلیل شدند

به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اهرم همایشی به این مناسبت و تجلیل از پژوهشگران برتر این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام عیسی راستگو امام‌جمعه اهرم در این آئین اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت آرمان‌های اسلامی است وحدت سیاسی و ایدئولوژیک هست، اینکه ما از این نظر با یک نگرش واحدی حرکت کنیم.

وی بیان داشت: شهید دکتر مفتح روحانی عالی مقامی که ۲۷ آذرماه در حیاط دانشگاه توسط منافقین کوردل به شهادت رسید و به خاطر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر که این مرد بزرگ در جهت وحدت حوزه و دانشگاه و آن روز شهادت این شهید عزیز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاشتند.

امام‌جمعه اهرم تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه به این معنی نیست که طلبه‌ها درس دانشگاه بخوانند و یا دانشجویان درس حوزه بخوانند، اگرچه اشکالی ندارد و خیلی از طلاب ما هم تحصیل‌کرده دانشگاه هستند و هم تحصیل‌کرده حوزه هستند، مهم این است که حوزه و دانشگاه در یک جهت حرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌ رضا جمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار کرد: آزاداندیشی تفکرات دانشجو و طلبه مبنای هردوی آن‌ها ولایت مداری بیانات مقام معظم رهبری است و یک قاعده اصلی برای همه ما است.

وی با اشاره به مبانی علمی و دینی در شهرستان تنگستان تصریح کرد: یکی از پیشرفت‌های ارزشمند تنگستان مسئله عالم پروری و دلاور خیزی این ملت است شما می‌دانید هر مجموعه‌ای ارزش و بزرگی آن به منابع انسانی است و این قبل از منابع مالی و امکانات آن است.

انتهای پیام/پ

تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان تنگستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.