سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاز مونواکسید کربن باز هم قربانی گرفت

زن میان سال بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن جان خود را از دست داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ظهر امروز در پی دریافت گزارشی از احتمال گازگرفتگی با منوکسید کربن در یکی از محله های خیابان لاله ، ستاد فرماندهی گروه نجات ایستگاه شماره ۷ را به همراه افسر کشیک وقت به محل حاثه اعزام کرد و عملیات امداد و نجات آغاز شد.

محمدشریعتی افزود: پس از حضورگروه امداد و نجات در محل مشاهده شد خانم میانسالی به دلیل استنشاق منوکسید کربن ناشی از گاز گرفتگی متاسفانه جان خود را از دست داده است.

محمد شریعتی با بیان اینکه با بررسی اولیه کارشناسان معلوم شد که اکثر خروجی دودکش ها به طور کامل مسدود شده بود ادامه داد: متاسفانه خانم قربانی که حدودا ۴۳ سال سن داشته در هنگام استحمام در حمام از گاز پیکنیکی نیز استفاده کرده است.

شریعتی گفت: منواکسید کربن گاز بسیار سمی و کشنده است و رنگ و بوی خاصی ندارد به همین دلیل قاتل خاموش نامیده می‌شود و به وسیلهٔ انواع وسایل گازسوز از جمله بخاری، آبگرمکن، پیک نیک و حتی زغال ایجاد می‌شود که اگر دودکش یا تهویهٔ یک مکان مسدود باشد، گاز مونوکسید کربن منتشر شده امکان خروج پیدا نمی کند و در محیط ساختمان منتشر شده و سبب مسمومیت و در نهایت مرگ می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

یک زن میان‌سال در اصفهان قربانی گازگرفتگی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.