سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استانداری آذربایجان غربی در اقدامی غیر قابل باور ، منکر وجود تیم سردار بوکان شد

سایت استانداری آذربایجان غربی با اسم بردن از شهرداری ارومیه به عنوان تنها تیم فوتبال استان منکر وجود تیم فوتبال سردار بوکان شد!

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،امروز خبر حمایت استاندار  آذربایجان غربی از تیم فوتبال شهرداری ارومیه  با عنوان "حمایت استاندار آذربایجان غربی از تنها تیم فوتبال استان " منتشر شد.

 

 شهرداری ارومیه و سردار بوکان دو تیمی هستند که به نمایندگی از آذربایجان غربی در بازیهای لیگ دسته دو فوتبال کشور  حضور دارند.

 

 این روزها تیم شهرداری ارومیه در قعر جدول گروه دو این رقابتها جای گرفته و شهرداری نیز از ادامه حمایت این تیم انصراف داده است ، در آن طرف تیم سردار بوکان قرار دارد که با وجود بحران و مشکلات فراوان در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

 

در چنین شرایطی در حالیکه انتظار حمایت از تیم سردار بوکان همراه با شهرداری ارومیه از طرف استانداری و اهالی فوتبال آذربایجان غربی میرفت ، سایت رسمی استانداری با نام بردن از شهرداری ارومیه به عنوان تنها تیم فوتبال استان ، عملا وجود سردار بوکان را منکر شد!

 

یحیی بهاری سرپرست تیم فوتبال شهرداری ارومیه در این مصاحبه گفته است: با موافقت و حمایت استاندار آذربایجان غربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه که با انصراف این شهرداری از ادامه حمایت از این تیم با بلاتکلیفی روبه رو شده بود از این پس با عنوان تیم فوتبال شهید باکری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

بهاری در این متن تاکید کرده است که تیم شهرداری ارومیه تنها تیم فوتبال آذربایجان غربی و امید جوانان و فوتبال دوستان استان به شمار می رود.

این در حالی است که سردار بوکان به لحاظ کثرت تماشاگران با تیمهای لیگ برتری رقابت میکند و  این موضوع حتی دستمایه تهیه یک گزارش اختصاصی از هواداران این تیم در برنامه فوتبالی نود شد.

انتهای پیام/ع

 استانداری آذربایجان غربی ، منکر وجود تیم سردار بوکان شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.