سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان؛

۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی مردم

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع مدیران استان مرکزی گفت: ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی مردم است.

آیت الله دری نجف آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ونماینده، ولی فقیه در استان مرکزی
در جمع مدیران این استان ۹ دی را نماد بصیرت، آگاهی و بیداری و دشمن شناسی مردم دانست و گفت: انقلاب اسلامی امانتی است در دست ما و باید به آیندگان این کشور و بی کم و کاست برسد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: با اتحاد و همدلی به قله‌های بلند پیشرفت و موفقیت خواهیم رسید.

وی همچنین با اشاره به به نوع ساخت و ساز‌ها در کشور اضافه کرد: به فکر بافت فرسوده باشیم و روی ساخت و ساز‌ها هم می‌باید نظارت باشد و این موضوع نیاز به بسیج عمومی دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید با برنامه ریزی و مقاوم سازی ضریب آسیب پذیری در مقابل بلایای طبیعی به حداقل رسانده شود ادامه داد: شهرستان سرپل ذهاب که بعد از جنگ تحمیلی به طور کامل بازسازی شد در زلزله آسیب جدی دید که نشانه رعایت نکردن اصول ساخت و ساز و نظارت نکردن دقیق مسئولان بر ساخت و ساز‌ها است.

وی با اشاره هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد باید این هزینه‌ها به حداقل ممکن برسد و از کار‌ها و ساخت و ساز‌های غیر ضروری در ادارات با جدیت پرهیز شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی مدیریت منابع و تقویت معیشت مردم را مهمترین وظیفه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: مجموعه مدیریت کشور در برابر مردم مسئول است و باید برای تامین و بهبود وضعیت معاش و زندگی آنان و همچنین ایجاد اشتغال مولد برای جوانان برنامه ریزی کاربردی داشته باشد.

 

انتهای پیام / ج

سخنان آیت الله دری نجف آبادی در جمع مدیران استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.