سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ واعظی خبر داد

سارق خودرو در جنت آباد دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ضمن اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در محدوده جنت آباد تهران، گفت: این سارق در حال پرسه با خودروی مسروقه بود که شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عباس واعظی رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اظهار کرد: با شکایت یکی از شهروندان ساکن این محدوده در خصوص سرقت خودروی سواری اش، تیمی از ماموران این کلانتری تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: مشخصات خودروی مسروقه در اختیار ماموران گشت‌های انتظامی مستقر در محل قرار گرفت و همچنین با ماموران راهنمایی و رانندگی نیز هماهنگی انجام شده تا در صورت مشاهده برای دستگیری این سارق اقدام کنند.

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، بیان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که یکی از گشت‌های انتظامی، شب گذشته این خودرو را در محدوده خیابان واحدی، مشاهده و با توجه به این که مشخصات ارایه شده از خودوری مسروقه با این خودرو مطابقت داشت، به تعقیب آن پرداختند.

سرهنگ واعظی تصریح کرد: ماموران به راننده دستور توقف دادند، اما متهم علی‌رغم شنیدن دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد با استفاده از تاریکی شب از دست قانون فرار کند که این اقدام ناکام مانده و دقایقی بعد خودرو متوقف و سارق آن بازداشت شد.

وی اظهار داشت: متهم به همراه خودرو به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است، ساعاتی بعد مالک خودرو برای بازپس گیری خودروی خود به کلانتری دعوت و خودرو به وی تحویل شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارق خودرو در جنت آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۰ دی ۱۳۹۶
سارق را در ملاعام مجازات کنید تادرس عبرتی بشه برای بقیه