سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور عالی سپاه پاسداران :

رمز پیروزی در جنگ نرم مدیریت ادراک مردم و جنگ شناختی

با شناخت جنگ نرم و عملیات روانی و استفاده از ظرفیت های داخلی می توان برجنگ نرم پیروز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مشاور عالی رسانه ای فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری امروز عصر با خبرنگاران در گرگان گفت : فقط با تکنیک رسانه واردجنگ نرم شدن ، نمی تواند ما را به پیروزی در این حوزه برساندبلکه باید در این مجهز به علم و معلومات، آگاهی و دانش لازم می تواند ما را این جنگ نرم و هوشمند پیروز کند.


مقدم فر گفت : دشمنان و فتنه گران بانفوذ شبکه های اجتماعی و با در دست گرفتن ذهن و دل مردم توانستند ادراک مردم را مدیریت کنند که با استفاده از ظرفیت های داخلی بابومی می توان از وابستگی فکری رها شد.


وی ادامه داد: بین فتنه سال ۸۸ و فتنه امسال و سال های گذشته تفاوتی وجود دارد و اینکه شکل فتنه در سال ۸۸ سیاسی بوده و فتنه های این سالها اقتصادی و اجتماعی است .


مقدم فر افزود: دشمنان آماده هر اقدام آشوبی هستد تا بتوانند با کم کردن فاصله بین مشکلات مردم و تفکر درست و آگاه آنها را وارد خیابان کنند و دست به اعتراض و آشوب بزنند.


مشاور عالی رسانه ای فرماندهی کل سپاه پاسداران افزود: مردم در این سالها با بصیرت و شناخت شرایط و حضور در صحنه فتنه ها را خنثی کردند.


وی درپایان به سکوت برخی مسئولان و خواص اشاره کرد و گفت : سکوت این افراد به اندازه همان آشوبگران فتنه قصورو کوتاهی در حمایت از ولایت و کشور است .


استفاده از نخبه ها و ظرفیت های بومی و ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی می تواند ما را از بسیاری وابستگی ها ، تزریقات ذهنی ناهنجار رها کند .


انتهای پیام /گ/ن

 

تاکید مشاور عالی رسانه ای سپاه بر شناخت علمی جنگ نرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.