سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود دوچرخه سوار ایرانگرد به همدان

محمد آقا میربابایی دوچرخه سوار ایرانگرد بابلسری روز شنبه با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان همدان به وارد استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این دوچرخه سوار بابلسری در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و همچنین گردشگری داخلی با استفاده از وسیله نقلیه بدون دود و دیدن مناطق زیبای کشور اقدام به رکاب زنی با دوچرخه کرده است.

میربابایی با عبور از مسیر استان های مازندران، گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و رکاب زدن مسافت 51 هزار کیلومتری وارد همدان شد و مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان همدان قرار گرفت.

این دوچرخه سوار بابلسری امروز با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و بنر مزین شده به عکس شهدای همدان و شهرستان بابلسر را به وی اهدا کرد.

این دوچرخه سوار بابلسری هدف از کار خود را ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه عنوان کرد و گفت: در این سفرها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به دیدار خانواده این شهیدان رفته و عکس این شهدا را جمع آوری خواهم کرد.

وی اظهار کرد: از تاریخ یکم تیرماه سال 1395 با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و گردشگری به دلیل استفاده بی رویه از وسایل نقلیه موتوری و آلودگی محیط زیست و کمک به صنعت گردشگری بزرگترین صنعت اشتغال زا و درآمدزای جهان و با شعار و پیام گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برای نخستین بار در حال رکاب زنی شهر به شهر کل کشور هستم.

میربابایی افزود: فردا یکشنبه نیز در ادامه سفر خود، استان همدان را به مقصد زنجان ترک خواهم کرد و بعد از سفر به تمام استان های کشور سفر به 150 کشور جهان با دوچرخه را آغاز می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حرکت این ورزشکار را بسیار با ارزش دانست و گفت: استان همدان دارای هشت هزار والا مقام دفاع مقدس و 14 شهید مدافع حرم است و کار شما در معرفی این شهدا بسیار ارزشمند است.

رسول منعم تصریح کرد: جامعه ورزش استان سه شهید مدافع حرم را به کشور تقدیم کرد و خوشحالیم که امروز یکی دیگر از ورزشکاران کشور به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است.

انتهای پیام/ب

دوچرخه سوار ایرانگرد به همدان رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.