سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه همکاری دانشگاه‌های شهرکرد و لورن فرانسه

همکاری‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه شهرکرد و دانشگاه لورن فرانسه توسعه می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نشستی با حضور نماینده دانشگاه لورن فرانسه در دانشگاه شهرکرد، توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی دو دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

محسن بهمنی رئیس گروه همکاری‎های علمی و بین‌المللی و مریم سیادت استاد دانشکده برق و الکترونیک دانشگاه شهرکرد هم در این نشست شرکت داشتند.

بر این اساس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های مشترک برای دانشجویان، مشارکت اعضای هیئت علمی دو دانشگاه در پروژه‌های تحقیقاتی و سخنرانی‌های تخصصی، و تعریف زمینه‌های مشترک برای فعالیت‌های پژوهشی در دستور کار دو دانشگاه قرار گرفت.

پس از این نشست، از مرحله اول اجرای پروﮊه مشترک دانشگاه شهرکرد و دانشگاه لورن فرانسه با عنوان «طراحی و ساخت سیستم‌های اندازه‌گیری دقیق با اهداف افزایش امنیت غذایی در جوامع انسانی» نیز بازدید و رایزنی‌های لازم درخصوص اجرای مرحله دوم آن انجام شد.

این طرح، از سری برنامه‌های پژوهشی در راستای ارتقا و گسترش همکاری‌های پژوهشی، علمی و فنی پیشرفته پژوهشگران دو کشور ایران و فرانسه می‌باشد که به تصویب وزارت‌خانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش عالی و تحقیقات فرانسه رسیده است.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/غ

توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۴ دی ۱۳۹۶
جاده شلمزار شهرکرد رو دو بانده کنید که کشته ندهیم