سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلامت جسم و روان باید بطور همزمان مورد توجه قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مقوله سلامت تنها به جنبه جسمی آن محدود نیست بلکه باید سایر زوایای آن مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ احمد کرمی در جلسه اعضای کارگروه تخصصی بانوان و خانواده بیان کرد: هنگامی که موضوع سلامت مورد بحث قرار می گیرد، برخی تنها جنبه جسمی آن را مورد نظر و توجه قرار می دهند درحالیکه این مقوله بسیار گسترده بوده و در زوایای مختلف زندگی بشر امروز تاثیرگذار است.

وی گفت: هرچند که جنبه جسمانی سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است ولی اگر در کنار آن سایر زوایا مورد غفلت واقع شود ، آن جامعه بدون شک اجتماعی پویا و بانشاط نخواهد بود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهد بر لزوم برنامه ریزی و دقت نظر مسئولان برای رسیدگی به تمامی نیازهای این قشر با در نظر گرفتن مشکلات اساسی آنها تاکید کرد.

کرمی گفت: موضوع سلامت در حوزه های مختلف بدنی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی قابل بررسی است و نظام هایی که بتوانند شهروندان خود را در تمامی این ابعاد در جهت رو به جلو و رفع نارسایی ها رهنمون کنند موفقیت بیشتری کسب کرده و آن مملکت پله های ترقی را طی و شاهد ناهنجاری ها و نارسایی هایی کمتری نیز خواهد بود.

وی افزود: خانواده در جامعه ایران از اهمیت و جایگاه بسیار والایی برخوردار بوده و در مکتب اسلام نیز بر توجه عموم مسلمانان بر حفظ ارزش های خانوادگی تاکید شده و این نهاد اجتماعی در بهبود سلامت افراد جامعه تاثیر بسزایی دارد و هرگونه خدشه با جایگاه آن آثار اجتماعی فراوانی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/با

 

توجه عموم به سلامت جسم و روح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.