سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارداد خرید ۲۰ فروند هواپیمایی‌ای تی آر

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از عقد قرارداد برای خرید ۲۰ فروند هواپیمای‌ای تی آر خبر داد و گفت: تاکنون هشت فروند آن تحویل کشور شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فرزانه شرفبافی پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه برقراری پرواز‌های روزانه ساری – تهران با تاکید بر اینکه هواپیما‌های‌ای تی ار خریداری شده بسیار ایمن با تکنولوژی بالا، مصرف سوخت پایین و آلایندگی کم و بهره وری بالا است افزود: علاقمند به خرید و تحویل ۲۰ فروند هواپیمای‌ای تی آر هستیم و قرارداد آن را بسته ایم و تاکنون هشت فروند به ما تحویل داده شد.

وی با عنوان اینکه شنبه هفته جاری دو فروند هواپیمای جدید تحویل گرفتیم ، افزود: هواپیمای ششم به ساری آمده است و درصددیم تا پرواز‌های روزانه ساری – تهران با آن دایر شود.

شرفبافی اظهار داشت: امروز روز بسیار مهمی برای شرکت هواپیمایی است و یک حضور دائمی در ساری و همکاری با استان مازندران است.

وی با تقدیر از رئیس جمهور برای خرید هواپیمایی جدید گفت: این امکان برای شرکت هواپیمایی فراهم شد که بتواند در مذاکرات برجام مقوله صنعت هواپیمایی را پیاده کند و مجوز لازم برای خرید هواپیما گرفته شود و امروز دستاورد آن را مشاهده می‌کنیم.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: نگاه وی به ایجاد و توسعه از طریق صنعت هواپیمایی است و تلاش‌های خوبی برای توسعه صنعت هواپیمایی شده است و امیدواریم این صنعت روز به روز توسعه یابد.

وی گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درصدد است تا از طریق هواپیما‌های‌ای تی آر، نسبت به برقراری پرواز‌های منطقه‌ای اقدام کند.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ادامه داد: منظور از پرواز‌های منطقه‌ای این است که از شهر‌های مختلف به خارج از کشور، پرواز‌هایی را برقرار کند و در برنامه پیش بینی شده فرودگاه ساری، استقبال از پرواز ساری – عشق آباد یا ساری – تفلیس و ... وجود دارد.

مدیر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ادامه داد: برنامه ریزی برای حضور دائمی و مستمر و تهاتر پرواز را در دستور کار داریم و برای این کار نیاز به تیم تخصصی و کارشناسی است.

انتهای پیام/ف

خرید ۲۰ فروند هواپیمای ای تی آر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۴ دی ۱۳۹۶
به به
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۳ دی ۱۳۹۶
جانم فدای ایران