سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان اسکان موقت زلزله زدگان روستای شیخ صله کرمانشاه

عملیات اسکان موقت روستای شیخ صله کرمانشاه با تلاش جهادگران سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و باهمکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  هنری ، سرپرست سازمان بسیج سازندگی استان گفت : ۴۶ کانکس سیار، ۱۵ باب سرویس بهداشتی و۱۰باب حمام نیز با کمک خیران در اختیار مردم زلزله زده روستا قرار گرفت و همچنین با کمک گروه های جهادی سرویس بهداشتی و حصار بیش از ۳۰منزل نیز تعمیر و بازسازی شد.

وی افزود: در مدت 30 روز، ۱۹۸ کانکس با توجه به لیست ارزیابی بنیاد مسکن در این روستا نصب و تکمیل شد.


هنری با بیان اینکه تاکنون درعملیاتهای امداد و نجات، اسکان اضطراری، اسکان موقت و کمک به اسکان دائم در هر مرحله بصورت دوره ای حدود ۳۰ نفر از گروه های جهادی عمرانی خراسان جنوبی به منطقه اعزام شدند گفت: هم اکنون نیز گروه های جهادی شهرستان درمیان در منطقه حضور دارند.

سرپرست سازمان بسیج سازندگی استان از آغازعملیات اسکان دائم و ساخت خانه های زلزله زدگان روستای شیخ صله در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مردم می توانند هدایای های خود را به مراکز جمع آوری کمک ها در سپاه استان و نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها تحویل و یا به شماره حساب ۵۱۵۱۶۲۸۴۳۸۰۱۱ نزد بانک سپه واریز کنند.


هنری گفت: در کنار گروه های جهادی اکیپ های پزشکی به همراه دارو، روحانی و فعالان فرهنگی نیز به روستا اعزام شدند که با برقراری برنامه های فرهنگی ویژه برای مردم و بخصوص نوجوانان و دانش آموزان زمینه شادابی و پویای روستا را فراهم کردند.


کمک رسانی و بازسازی روستای مرزی شیخ سله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی کرمانشاه با حدود 500 خانوار جمعیت به سپاه خراسان جنوبی و شمالی واگذار شده است.
انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.