سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به نمایش درآمدن واژه «کثافت خانه» روی سردر هتل ترامپ+ عکس

یک روزنامه‌نگار حامی حقوق‌بشر با استفاده از یک پروژکتور، واژه «کثافت خانه» را روی سردر هتل دونالد ترامپ در واشنگتن دی سی به نمایش درآورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ یک حامی حقوق بشر در واکنش به اظهارات نژادپرستانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره کشورهای آفریقایی، با استفاده از یک پروژکتور، واژه «کثافت خانه» را روی سردر هتل ترامپ در واشنگتن دی سی به نمایش درآورد.

این واژه در قالب داستانی روی سردر هتل نمایش داده شد و در پایان داستان تعداد زیادی ایموجی پوپ (مدفوع) نیز کنار این عبارت به نمایش درآمد. در بخشی از این داستان آمده است: «به مکانی برای اقامت احتیاج دارید؟ کثافت خانه ما را امتحان کنید. این محل یک کثافت خانه است.»

این حامی حقوق بشر که نامی از آن برده نشده است در بخشی از  بیانیه خود اعلام کرد :«ما همه برای پایان دادن به برتری نژاد سفید مسئول هستیم».

دونالد ترامپ در نشست هفته گذشته خود با قانونگذاران آمریکایی که پیرامون موضوع مهاجرت برگزار شده بود کشورهای آفریقایی را  «کثافت خانه» توصیف کرد. رئیس جمهور آمریکا، روز پنجشنبه در این اظهارات توهین‌آمیز گفت: آمریکا چرا باید از کشور‌هایی نظیر هائیتی، السالوادور و کشور‌های آفریقایی، مهاجر بپذیرد و سپس افزود: برخی از این کشور‌ها «کثافت خانه» (چاه توالت) هستند.

سفرای گروه کشور‌های آفریقایی در سازمان ملل روز جمعه در بیانیه‌ای شدیداللحن، ضمن محکوم کردن اظهارات نژادپرستانه ترامپ درباره مهاجران آفریقایی، از او خواستند که سخنان خود را پس بگیرد و عذرخواهی کند.

انتهای پیام/

 

نمایش اظهارات نژادپرستانه ترامپ روی سردر هتل وی در واشنگتن دی سی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۶
دمش گرم که این کارو کرده،برای ادب کردنش باید این کارو برا تموم هتل‌های جهانی انجام بدن تا روشو کم کنه و یاد بگیره با ملت‌های دنیا درست حرف بزنه
مرگ بر ترامپ نژادپرست
مرگ بر هیتلر زمان دونالد ترامپ