سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهیدمرد علی احمدپور

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید مرد علی احمدپور از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید مرد علی احمدپور  یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید مردعلی احمدپور علی آباد در تاریخ 1325/5/22 در روستای خانشان دیده به دنیا آمد و دوران کودکی را در دامان پدر و مادری دلسوز و مومن گذراند . بعد از چند سال کار و تلاش گواهینامه پایه یکم رانندگی را در تهران گرفت و به رانندگی پرداخت . در خرداد سال 1362 در سپاه پاسداران ارومیه نام نویسی کرد و به عنوان راننده مشغول به خدمت شد تا اینکه در مورخه 1362/3/19 در کربلای لاله گون کردستان بدست  اشرار مسلح حزب کومله و دموکرات به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

فرازی از وصیت نامه شهید محمود احمدیان

عزیزان من ای برادرم ، ای خواهرم ، همسرم و فرزندان دلبندم اینک که این وصیت نامه را مینویسم و با دلی پر شور و عشق به میهن عزیزم به رزم بی امان خود علیه کافران از خدا بیخبر ادامه خواهم داد حتی تا مرز شهادت که تنها ارزوی من است و اگر انشاالله مورد قبول خدا شوم و شهید در راه اسلام عزیز شدم برایم گریه و زاری نکنید چون کشته شدن در راه خدا بسی افتخار است و چنانچه در قرآن خداوند توانا و قادر وعده داده آنان که در راه خدا جهاد می کنند و در راه خدا کشته می شوند نمرده اند بلکه زنده هستند و در نزد خدا روزی می خورند .

انتهای پیام/

 بیوگرافی شهید مرد علی احمدپور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.