سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح رونق تولید؛

جذب ۱۳میلیاردتومان اعتباربرای طرح‌های کشاورزی لرستان درقالب طرح رونق تولید

معاون برنامه‌ریزی واموراقتصادی سازمان جهادکشاورزی لرستان ازجذب ۱۳میلیاردتومان اعتباردرقالب طرح رونق تولیددراستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نامدار صیادی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: در طرح رونق تولید و در قالب سامانه بهین یاب از اواسط تابستان تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در استان لرستان جذب اعتبار داشته‌ایم.

وی افزود: عمده این اعتبارات مربوط به سرمایه در گردش و همچنین برای تکمیل طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه سال ۹۵ در طرح رونق تولید ۶۹ میلیارد تومان اخذ اعتبار صورت گرفت، عنوان کرد: امسال شاهد استقبال کمتری از سوی کشاورزان برای دریافت این تسهیلات هستیم با این وجود اگر یارانه این طرح اختصاص یابد شاهد سرعت بیشتری در جذب اعتبارات خواهیم بود.

وی یادآور شد: همچنین طی امسال در بانک کشاورزی و پست بانک نیز به یک سری طرح‌ها در قالب صندوق توسعه ملی پرداخت تسهیلات صورت گرفته است.

صیادی خاطرنشان کرد:در این راستا حدود ۱۵ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی از طریق پست بانک برای احداث گلخانه و انتقال آب با لوله و همچنین مکانیزاسیون جذب اعتبار داشتیم.

وی ادامه داد: در بانک شهر کشاورزی استان نیز از محل صندوق توسعه ملی ۱۵۰ میلیارد تومان به مجتمع کشت و صنعت لرستان تسهیلات دادیم و حدود ۸ میلیارد تومان نیز به سایر طرح‌ها داده شد.

انتهای پیام/م

جذب ۱۳ میلیارد توان اعتبار در قالب طرح رونق تولید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.