سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های مازندران در روز هوای پاک

مراسم گرامیداشت روز هوای پاک با اجرای برنامه های مختلفی درمازندران همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: مراسم گرامیداشت روز هوای پاک که با شعار قانون هوای پاک ، قانون نفس نامگذاری شد، ادارت حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری سازمانهای مردم نهاد مراسم مختلفی را اجرا کردند.

 اداره حفاظت محیط زیست بابل با همکاری شهرداری این شهرستان، همایش خانوادگی ، پیاده روی و دوچرخه سواری را با حضور مسئولین خانواده ها و بیش از یکصد دوچرخه سوار برگزار نمودند.

در محمودآباد نیز با همکاری اداره حفاظت محیط زیست قائم شهر همایش دوچرخه سواری از شهرستان قائم شهر به تالاب سرخرود برگزار گردید.

در جویبار نیز پاکسازی نمادین، مسابقه دوچرخه سواری در شهر کوی خیل با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و تربیت بدنی و دستگاه انتظامی برگزار شد.شرکت پرسنل اداره در نمازجمعه از دیگر فعالیتهای روز هوای پاک این شهرستان بود.

در نکا برگزاری پیاده روی از دبستان شهید باقری تا جنگل کوهسار کنده که با پاکسازی مسیر و اجرای برنامه های زیست محیطی مختلفی همچون سرود هوای پاک، مقاله خوانی همراه بود.شرکت در نمازجمعه و ایراد سخنرانی از سوی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان از دیگر برنامه های روز هوای پاک نکا بود.

در قائم شهر نیز همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت گرامیداشت روز هوای پاک  در پارک جنگلی تلار برگزار شد.

شرکت در نمازجمعه و ایراد سخنرانی از سوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در خصوص وضعیت زیست محیطی قائم شهر از برنامه های روز هوای پاک این شهرستان  بود.

در چالوس پاکسازی نوار ساحلی رادیو دریا با حضور نمایندگان تشکلهای مردم نهاد زیست محیطی آرمان و گروه رفته گران طبیعت، کارکنان محیط زیست و علاقه مندان به طبیعت اجرا شد که حاضران بر حفظ هوای پاک و اجرای سه شنبه های بدون خودرو تاکید نمودند.

پاکسازی نمادین زباله  در حاشیه جاده سراسری گلوگاه با مشارکت کانون جوانان ریحان آباد و علاقه مندان بهطبیعت از برنامه های روز هوای پاک در شهرستان گلوگاه بود.

در سایر شهرهای استان نیز مراسم پیاده روی و دوچرخه سواری با تاکید بر گرامیداشت روز هوای پاک برگزار شد.

انتهای پیام/ م

اجرای برنامه های محیط زیست مازندران در روز هوای پاک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.