سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیریه ای که کمک های خیران را به سمت تولید علم سوق داده است

مدیر عامل موسسه حامی نخبگان علمی گفت: این موسسه کمک های خیران را به سمت تولید علم و زیر ساخت علمی و انتقال صدقات و تبدیل به صندوق قرض الحسنه در راستای حفظ عزت دانش آموزان سوق داده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد رضا یزدان پناه امروز در همایش موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان با بیان اینکه ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش خیریه حمایت از نخبگان علمی هستند، اظهار داشت: تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان نخبه استعداد خدادادی دارند اما بنا به دلایلی در جامعه از مدار عدالت خارج شده اند و در فقر به سر می برند.

وی با اشاره به اینکه اگر فقیر محروم داریم به خاطر سیاست های نابه جا بوده است، افزود:طبق اعلام ریاست جمهوری در کشور بیش از ۱۰ میلیون فقیر مطلق داریم که این خیریه به سهم خود در نظر دارد تا با کمک خیران بخشی را تا چند سال آینده از زیر خط فقر به خط فقر برساند.

مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان با تاکید به اینکه این موسسه خیریه گداپروری نمی کند، گفت: در حال حاضر با وجود نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اما همچنان افراد فقیر و بی بضاعت زیادی در جامعه داریم که یکی از دلایل آن سازماندهی نداشتن آنهاست.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف این موسسه خیریه سازماندهی کردن مسیر خیرین به سمت تولید علم و زیر ساخت علمی و انتقال صدقات و تبدیل به صندوق قرض الحسنه در راستای حفظ عزت دانش آموزان است.

یزدان پناه در بخشی از صحبت های خود به شاخصه پذیرش دانش آموزان نخبه نیازمند اشاره کرد و افزود: دانش آموزان نخبه زیادی در این موسسه به ثمر نشسته و اکنون به مدارج بالای علمی رسیده اند که از خدمات آموزشی، مشاوره ای، درمانی و پشتیبانی این موسسه استفاده کرده اند.

وی اضافه کرد: بالاترین رتبه فارغ التحصیل ریاضی محض، فارغ تحصیل دکتری محیط زیست و بورس تحصیل در فلوریدای آمریکا، دانشجویان برتر رشته دندانپزشکی و پیراپزشکی، رتبه برتر علوم انسانی بخشی از افتخار آفرینی دانش آموزان تحت پوشش این موسسه است.

مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه در پایان ضمن درخواست کمک به این موسسه خیریه گفت: در این خیریه ۵۰۰ نفر تحت پوشش خیریه هستند اما درآمد آن یک سوم شده است که اکنون برای حمایت از دانش آموزان نیازمند وام می گیریم و خرج بچه ها می کنیم.

گفتنی است، در همایش موسسه خیریه شجره طیبه مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، خدیجه آزادپور قهرمان ووشوی جهان و نیز برخی از خیران به نام اصفهان حضور داشتند.

 

انتهای پیام/م

 

همایش موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.