سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیامی؛

استاندار لرستان روز پرستار را تبریک گفت

سید موسی خادمی در پیامی فرا رسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری و زحمت‌کشان حوزه سلامت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛در بخشی از پیام استاندار لرستان به مناسبت روز پرستار آمده است: سالروز ولادت پیام‌آور انقلاب حسین(ع) که به راستی چون مفهوم نام شریفش، زینتی برای پدر و شریکی در نهضت انسان ساز برادر گرامی‌شان امام حسین(ع) بود، یادآور اوج رشادت و شجاعت بانوی مسلمان و ولایی در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام ناب محمدی(ص) است.

امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از این الگوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند و به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه‌روزی اين قشر زحمتكش و فداكار بر كسی پوشيده نيست.

نام‌گذاری چنين روز خجسته‌ای بنام روز پرستار، افتخاری بزرگ و نشان‌گر اهميت اين حرفه مقدس است.
همچنین فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت با ارزش قشر زحمتكش پرستار و ترویج ارزش‌های زینبی در جامعه به ویژه در میان پرستاران است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/د

پیام استاندار لرستان به مناسبت روز پرستار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.