سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار زابل:

بهره برداری از ۷۰ پروژه در شهرستان زابل

فرماندار شهرستان زابل گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۷۰ پروژه با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در محدوده این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، هوشنگ ناظری فرماندار شهرستان زابل اظهار داشت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۷۰ پروژه با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در محدوده این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس و مقایسه خدمات و اقدامات نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرماندار زابل گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مدون و پربار طی این دهه و همچنین با تکیه بر تلاش و همت بالای مسئولین بتوان عظمت و بزرگی انقلاب را بیش از پیش به منصه ظهور برسانیم.

ناظری با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در دهه مبارک فجر در شهرستان زابل بیان داشت: همزمان با دهه مبارک فجر ۷۰ پروژه عمرانی، آموزشی، کشاورزی، بهداشتی، خدماتی، شیلاتی، اقامتی و پذیرایی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که با اجرای این پروژه‌ها زمینه اشتغال بیش از ۳۸۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

فرماندار ویژه زابل بیان داشت:انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و امسال نیز برنامه‌های دهه مبارک فجر با مشارکت خود مردم برگزار می‌شود تا دشمنان بار دیگر متوجه مردمی بودن انقلاب اسلامی بشوند.

انتهای پیام/ع

افتتاح چندین پروژه در شهرستان زابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.