سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن؛

نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس سیستان و بلوچستان

همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب صبح امروز در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آئین زنگ انقلاب در زاهدان گفت: دهه فجر حاصل خون شهدا و هدایت‌های امام راحل (ره) است.

علیرضا نخعی با اشاره به جایگاه والای جوانان و نوجوانان در تداوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر نقش دانش آموزان تاکید کردند و فرمودند که امید کشور به آنان است.

وی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پرورش به همه مناطق سیستان و بلوچستان خدمات تعلیم و تربیت را برده به طوری که هیچ آبادی در این استان نمی‌توان یافت که در آن پنج دانش آموز لازم تعلیم وجود داشته باشد، اما مدرسه نداشته باشند.

وی افزود: هم اینک ۳۰۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان وجود دارد که جمعیت دانش آموزان آن‌ها بین یک تا پنج نفر است.

وی با بیان اینکه هم اینک پوشش تحصیلی در سیستان و بلوچستان به حدود ۹۲-۹۳ درصد رسیده است گفت: اگر این استان در پوشش تحصیلی تا ۱۰۰ درصد فاصله دارد به ارائه نشدن خدمات آموزشی مربوط نمی‌شود بلکه به افراد و خانواده‌های آنان بازمی گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان طرح روستا محوری را از ضرورت‌های آموزش و پرورش ذکر کرد و اظهار داشت: امسال با همت بنیاد برکت برنامه ریزی‌های لازم برای تقویت سرویس مدارس در این استان دستور کار قرار دارد.

نخعی ادامه داد: هم اینک حدود ۳۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه محدودیت‌ها و تنگنا‌ها عزم خود را برای ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم به ویژه اقشار محروم جزم کرده است.

انتهای پیام/ع

طنین گلبانگ انقلاب در مدارس سیستان و بلوچستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.