سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین : مساله اصلی در جامعه حفظ وحدت ملی است

استاندار قزوین گفت: مساله اصلی در جامعه حفظ وحدت ملی است و برای تحقق آن باید تعامل و ارتباط خود را با مردم بیشتر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار با زندانیان سیاسی و مبارز قبل از انقلاب اسلامی استان افزود: اختلاف سلیقه و نظر در جامعه امری طبیعی است که باید به رسمیت شناخته شود، اما نکته مهم حرکت حول محور منافع ملی و مصالح نظام است.

زاهدی افزود: سلیقه‌ای عمل کردن از آفات نظام مدیریت است در حالیکه باید بر طبق برنامه پیش رفت و وعده‌ها را با واقعیت‌های جامعه متناسب کرد.

وی اضافه کرد: استان قزوین متعلق به همه جریانات سیاسی اعم از چپ و راست یا اصولگرا و اصلاح طلب است و بنده هم استاندار همه مردم استان هستم.

استاندار گفت: جهت گیری و هدف اصلی من در استان، ایجاد آرامش سیاسی است تا بتوانیم اولویت‌ها و برنامه‌ها را پیگیری و محقق کنیم.

زاهدی در ادامه گفت: زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی از پیشکسوتان و پیشقراولان انقلاب اسلامی هستند که نقطه اوج مشقت‌های مردم در دوران مبارزه را متحمل شدند

وی افزود:درخواست دیدار زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی استان قزوین با مقام معظم رهبری را پیگیری خواهم کرد.

استاندار در ادامه با اشاره به صنعت استان گفت: هنوز موضوع نوسازی صنعتی در سطح کشور و استان جدی گرفته نشده است و کالای داخلی توان رقابت با همتای خارجی خود را ندارد.

زاهدی، موضوع آب را مهمترین مشکل استان بیان کرد و گفت: برای این مهم باید اجرای طرح آبیاری قطره‌ای وتغییر الگوی کشت جدی گرفته شود.

استاندار همچنین به پیشرفت ۸۳ درصدی سد نهب اشاره کرد و گفت: باید در روش‌های مدیریت بازنگری کرد و با استفاده از توان مردم، از دولتی شدن همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها کاست.

انتهای پیام/

دیدار زندانیان سیاسی و مبارز قبل از انقلاب اسلامی با استاندار قزوین

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.