سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد؛

هدف از حرکتی که امام شروع کرد، انقلاب اسلامی بود نه انقلاب ایران

حرکتی که امام شروع کرد یک حرکت جدید انقلابی بود نه کودتا و جنبش. هدف از این حرکت انقلاب اسلامی بود نه انقلاب ایران.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امام یک حکومت شرعی و الهی را تبیین کرد و با این حرکت الهی انقلابی در درون انسان‌ها به وجود آمد.

آیت الله ناصری با گرامی داشت ایام فاطمیه به گوشه‌هایی از زندگانی حضرت زهرا (س) اشاره و از مقام والا و باعظمت دخت نبی گرامی اسلام سخنانی بیان کرد.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حرکتی که امام شروع کرد یک حرکت جدید انقلابی بود نه کودتا و جنبش. هدف از این حرکت انقلاب اسلامی بود نه انقلاب ایران.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امام یک حکومت شرعی و الهی را تبیین کرد و با این حرکت الهی انقلابی در درون انسان‌ها به وجود آورد.

خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به رهبری ارزشمند امام در تشکیل انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام پرده‌ها را برداشت و مردم را بیدار و عقل‌ها را رشد داد.

آیت الله ناصری با اشاره به نزدیک شدن به چهل سالگی انقلاب افزود: باید تامل و تدبر کنیم که با چهل سالگی انقلاب که قرار بود خیلی از چیز‌ها متحول می‌شد پیشرفت‌ها و عقب ماندگی‌های ما کجاست؟

امام جمعه یزد گفت: آیا توانستیم در این مدت عزت اسلام را در همه دنیا گسترش دهیم و آیا سیستم آموزشی ما در این چهل سال جواب داده یا نه، این‌ها سوال‌هایی است که باید آسیب شناسی کنیم و مسئولان کشور باید برای این تحول انقلابی فکر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مسئولیت‌ها باید به افراد دلسوز و فکور و نوآور سپرده شود تا اقتصادمقاومتی اجراء شود.

خطیب نمازجمعه یزد بر در صحنه بودن مردم و توجه به اصل ولایت برای در امان بودن از صدمه‌های دشمن تاکید کرد و افزود: همه ما باید انقلاب را یاری کنیم و با بهره گیری از اهداف امام حسین (ع) و ایده‌ها امام خمینی توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.