سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی: بازیکنان پیکان باید ذهن خود را از مسائل آزاردهنده آزاد کنند

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازیکنانم باید ذهن خود را از مسائل آزاردهنده آزاد کنند و نگاهشان به آینده باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان تهران و مشکی پوشان دیار خراسان بیان کرد: در هفته جاری ۲ کار مهم انجام دادیم. ابتدا به بازیکنانمان سفارش کردیم نگاهشان رو به جلو و آینده باشد. از طرفی به بازیکنانم گفتم تمرکزشان را به کار گیرند تا در هر بازی خواسته هایشان را دنبال کنند.
 
او ادامه داد: همچنین به بازیکنانم گفتم ذهن خود را از مسائل آزاردهنده آزاد کنند حتی اگر من آن ها را برای کسب پیروزی تحت فشار قرار دهم. به نفرات تیمم گفتم از لحاظ ذهنی راحت باشند چراکه باید در بازی هایمان پرفشار و قوی بازی کنیم. در هر دیدار موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می کنیم اما به دلیل استفاده نکردن از آن ها، عایدی پیکان کم است. این امر یعنی برای برتری مقابل حریفان روی بازیکنانمان فشار روانی ایجاد کرده ایم.
 
جلالی خاطرنشان کرد: با تیم خوب و قدرتمندی بازی داریم و رضا عنایتی را دوست دارم چراکه او جزء مربیان آینده دار فوتبال ایران است. با این حال برای انجام دادن یک بازی خوب مصمم و با اراده هستیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره اینکه باتوجه به نتایج اخیر پیکان آیا این تیم همچنان امیدی به کسب سهمیه دارد، اظهار کرد:  اگر به جدول نگاه کنیم، متوجه می شویم که همچنان حق داریم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار بمانیم. نزدیکی تیم ها سبب می شود در ۲ هفته جدول لیگ با تغییرات زیادی همراه شود.
انتهای پیام/

اظهارات جلالی درباره بازی با مشکی پوشان خراسان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.