سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به مناطق مسکونی در دمشق و جرمانا

۱۱ شهروند غیرنظامی سوریه در حمله خمپاره‌ای روز جمعه گروه‌های تکفیری تروریستی به مناطق مسکونی در دمشق و جرمانا، زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ ۱۱ شهروند غیرنظامی سوریه در حمله خمپاره‌ای روز جمعه گروه‌های تکفیری تروریستی به مناطق مسکونی در دمشق و جرمانا زخمی شدند.

گروه‌های تروریستی مستقر در غوطه شرقی مناطق مسکونی در دمشق و حومه آن را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند و بر اثر آن ۱۱ شهروند غیر نظامی سوری زخمی شدند.

حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشق و جرمانا در حومه دمشق نقض آشکار آتش بس در منطقه «عاری از خشونت» است.

یک منبع در فرماندهی پلیس ریف دمشق گفت: «گروه‌های مسلح سه خمپاره به سوی محله الحمصی و اطراف پل عابر پیاده در جرمانا شلیک کردند و بر اثر آنان پنج شهروند غیرنظامی زخمی شدند و حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.»

یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق نیز گفت: «گروه‌های تروریستی با پنج خمپاره محله مسکونی العباسیین در دمشق را هدف قرار دادند و بر اثر آن دو نفر زخمی شدند و خسارت‌های زیادی به خانه‌ها و اموال شهروندان وارد شد.»

این منبع افزود گروه‌های تروریستی همچنین با یک خمپاره منطقه «الزبلطانی» و با دو خمپاره منطقه «القشله» در منطقه قدیمی دمشق را هدف قرار دادند. این حمله تلفاتی به همراه نداشت و خسارت‌های مادی وارد کرد.

گروه‌های تروریستی با چندین خمپاره محله مسکونی «الدویلعه» را هدف قرار دادند و بر اثر آن چهار شهروند غیرنظامی سوریه زخمی شدند و حال یکی از زخمیان وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/

زخمی شدن ۱۱ شهروند غیرنظامی سوریه در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.