سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

دستاوردهای پزشکی و هسته ای ارمغان پیروزی انقلاب اسلامی در کشور است

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تهران گفت: پیشرفت های پزشکی، هسته ای و فناوری از دستاوردهایی است که پس از انقلاب شاهد آن هستیم.

نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از دلایل حضور مردم بعد از ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این است که همواره نظام در این سال‌ها خدماتی را به مردم ارائه کرده است و در مقابل مردم هم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردان  نظام بودند.

وی در ادامه افزود: ۳۹ سال است همیشه مردم با تمام مشکلاتی که داشتند در صحنه بودند و از نظام خود حمایت کردند.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه پیروزی انقلاب نتیجه و خروجی‌های زیادی داشت که می‌توان به حوزه بهداشت و درمان و سرانه رسیدگی به بهداشت و معرفی پزشک عمومی اشاره کرد، ادامه داد:همانطور که می‌دانید قبل از انقلاب خدمت رسان این حوزه‌ها کشور‌های خارجی بودند، اما امروزه نه تنها خود کفا شدیم بلکه در دنیا در بحث بهداشت و درمان در رتبه چهارم قرار داریم.

ترکی در پایان گفت: در بحث هسته‌ای رویکرد خوبی را شاهد هستیم و در دنیا جزء ۴ کشور برتر هستیم که به این فناوری دست پیدا کردیم فناوری‌های ساخت موشک‌های فضایی ما را به دومین کشور در جهان تبدیل کرده است و در بخش‌های علمی دانشگاه‌های ما جزء رتبه‌های برتر هستند.

 انتهای پیام/

پیشرفت چشمگیر پزشکی، هسته ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.