سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۸۱۸ انشعاب رایگان به مددجویان زنجانی

۸۱۸ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان طی ۹ ماهه امسال از مزایای انشعابات رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طی ۹ ماهه امسال ۸۱۸ انشعاب رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است، گفت: ۳۸۹ مورد از این خدمات به مددجویان ساکن در مناطق محروم استان ارائه شده است.

صفری با بیان اینکه این خدمات در شش سرفصل به مددجویان ارائه‌شده است افزود: انشعابات آب، برق، گاز ازجمله مواردی است که تعرفه انشعاب آن به صورت رایگان بر اساس ماده قانونی بودجه امسال کل کشور انجام می‌شود.

وی بیان کرد که طی ۹ ماهه امسال ۹۱ فقره انشعاب برق،۱۶۶ فقره انشعاب آب، ۴۰۲ فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان زنجان واگذارشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین با تأکید بر اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد که برای اولین بار اقدام به ساخت منزل می‌کنند از پرداخت هزینه گواهی پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و انشعابات فاضلاب معاف هستند افزود: ۱۱۴ خانوار مددجوی تحت حمایت استان زنجان در ۹ ماهه امسال از معافیت‌های پرداخت گواهی پروانه ساختمانی،۴۱ فقره عوارض شهرداری و ۴ مورد هزینه انشعاب فاضلاب، معاف شدند.

صفری افزود: مددجویان متقاضی دریافت انشعابات آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان‌های محل سکونت خود و دریافت معرفی‌نامه، به ادارات مربوطه مراجعه، و از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد با ارائه خدمات هدفمند و مطلوب در جهت برقراری عدالت اجتماعی به‌خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار تلاش می‌کند تا از این طریق هم ذائقه دهک‌های پایین جامعه از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شیرین‌تر شود.

 

انتهای پپام/ع

واگذاری ۳۸۹ انشعاب رایگان به مددجویان مناطق محروم استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.