سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آئین تجلیل از خدمات قرآنی آیت‌الله مظاهری

همزمان با آئین اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی "المصطفی" از آیت‌الله‌ حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان تجلیل به عمل آمد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آئین اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی "المصطفی"  امروز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بیش از 130 نفر طلبه از حدود 70  کشور جهان برگزار شد از آیت‌الله‌العظمی حسین مظاهری به‌پاس خدمات و مجاهدت‌های قرآنی وی تجلیل به عمل آمد.

رئیس مجتمع آموزش عالی جامعه المصطفی العالمیه اصفهان در این مراسم با بیان اینکه امروز جامعه المصطفی پرچم‌دار اسلام ناب محمدی است، اظهار داشت: باید خدا را برای وجود نعمت جمهوری‌اسلامی شکر گفت، جامعه المصطفی پرچم‌دار اسلام است و باید گفت این دانشگاه یکی از مهمترین دستاوردهای بین‌المللی انقلاب به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم ملکی افزود: امسال اتفاق خاصی که رخ داد این بود که این جشنواره برای نخستین بار در شهری خارج از قم و با بیش از 11 هزار شرکت کننده برگزار شد.

وی گفت: در هر دوره از این جشنواره از یکی از علماء تقدیر به عمل آمده است، آیت‌الله مظاهری از این تقدیر امتناع می‌کردند ولی سرانجام با اصرار فراوان امکان انجام این‌کار فراهم شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.