سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

خدمت صادقانه مسئولین بهترین راه قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:مردم بصیر ایران در روز ۲۲ بهمن وظیفه خود را انجام دادند و مسئولین باید در قبال این حضور باشکوه، خالصه و مجاهدانه در جهت حل مشکلات مردم اهتمام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم بصیر استان در راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم با لبیک به ندای رهبری بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پیام قدردانی از ملت گفت: مردم وظیفه خود را در روز 22 بهمن انجام دادند و مسئولان باید در قبال آن کمر همت بسته، اختلاف ها را کنار گذاشته و خالصانه و مجاهدانه برای حل مشکلات مردم تلاش شبانه روزی کنند.
امام جمعه ارومیه با گلایه مندی از مسئولین برگزاری جشنواره فجر در خصوص حضور برخی افراد در این جشنواره گفت: هنر در دین وسیله ای برای تبلیغ دین است و در صورتی صحت دارد که در مسیر هدایت بشر و توحید قرار بگیرد اما اگر وسیله ای برای مبارزه با اعتقادات مردم باشد قابل تایید دین مقدس اسلام نیست و مسئولین فرهنگی جامعه مکلفند با چنین افرادی برخورد کنند.
سید مهدی قریشی با اشاره به چهاردهم فوریه گفت: متأسفانه غرب و دشمنان ما تمام تلاش خود را می کنند تا پیامبر (ص) و اهل بیتش را که اسوه و سرمشق ما هستند را تغییر دهند و فرهنگ و افسانه‌های غربی را جایگزین آنان کنند و خانواده ها باید به این مسئله مهم توجه کنند.
پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز حجت‌الاسلام ارجمندی مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه با تشریح ویژگی های حضرت فاطمه (س) مراجعه به قرآن را به عنوان نقشه راه انسانیت برای شناخت این شخصیت بزرگوار دانست.
وی همچنین با توجه به سه مسئله گناه بدون استغفار، تغذیه های حرام و کینه توزی را از خطرناک ترین مسائل جامعه عنوان کرد و افزود: باید برای نابودی این مسائل در جامعه به شکل فردی و اجتماعی تلاش کنیم.

انتهای پیام/م

صحبت های امام جمعه ارومیه

برچسب ها: 22 بهمن ، جشنواره فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.